B' day

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag. Sov morgon var bara att glömma idag så telefonen ringt ett par gånger, men det är bara trevligt. 19 år blir jag idag och nu börjar jag känna mig lite vuxen. Skolan är slut och nu ska man börja sitt liv på allvar. Det tråkiga är att jag inte vet vad jag ska göra med mitt liv, men det löser sig (förhoppningsvis). Bara ett fåtal dagar tills vi åker till Mallorca, ska bli helt underbart att få komma iväg en vecka.

Nej, nu ska jag inte sitta här för jag ska njuta av min födelsedag!













Kommentarer
Postat av: Melkers mamma <3

grattisv i efterskott! :) ja ett litet mirakel är han allt <3

2009-08-26 @ 13:27:23
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0