Ett nytt liv till världen.

I Malmö har jag spenderat min dag. Elena och jag behövde ha lite nya kläder och små saker nu när vi snart ska åka i väg till Mallorca. Större delar av familjen ska med ner. Tyvärr inte hela då min andra bror ganska nyligen fick en lite bebis. Men hon är helt underbar så hon är förlåten för att hon hindrar min bror från att åka med. :)

På tal om bebisar, idag fick en vän till mig en liten son. Helt ofattbart och helt underbart. Han är en väldigt söt bebis och jag hoppas att jag snart är välkommen att hälsa på. Bild finner ni på hennes blogg vackertliv.blogg.se. Grattis ännu en gång Lina! Är verkligen jätteglad för din skull.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0