film efter film.

Kvällen igår var väldigt trevlig. Jennie hämtade upp mig i sin fina röda Kia bil vi körde sedan ner till staden för att äta lite middag på Prins Charles. Varmrökt lax med romsås låg på min tallrik och det smakade ljuvligt gott. Jennie körde mig sedan till Daniel snäll som hon är.


Jag och Daniel kollade på Twilight innan vi gick och lade oss. Jag har aldrig riktigt förstått hysterin över denna bok och filmserie men igår kväll trillade den sita polletten ner. Filmen var riktigt bra, jag som var inställd på att somna under filmen fick inte ens kämpa för att hålla ögonen öppna.


Hemma igen sitter jag bara här vid datorn. Ska snart kila ut med hunden och sen bänka mig framför tv och vänta på att Jennie ska höra av sig. Det blir antagligen lite filmmys idag igen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0