fotoram.

Det var helt underbart av vara på stranden idag. I alla fall tills jag blev så hungrig att jag fick tvinga Jennie ur sin solstol. Vi körde tillbaka in till stan för att äta på våran favorit restaurang Prins Charles, men de hade inte öppet så vi fick äta på Max i stället. Vi gick en runda stadens affärer efter maten, jag köpte berlocken från pilgrim som jag hade beställt. Den var riktigt fin, finare än jag förväntat mig. Köpte även en ny kedja som var lite grövre då jag tyckte det passade bättre till. Jag älskar verkligen deras smycken.

Efter en mjukglass i kiosken släppte Jennie av mig här hemma och körde till jobbet, hon kommer sen ikväll för lite filmmys. Sen dess har jag pysslat med mitt nya armband. Jag är mycket nöjd med resultatet och det kommer säkert bli en ny favorit!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0