röda naglar.


Håller på att göra mig i ordning då jag snart måste hoppa upp på min cykel och trampa i väg till jobbet. Ska hoppa in extra idag så att Cornelia kan få sluta lite tidigare än vanligt. Jag får extra pengar och hon får extra tid, dubble win! Jag har målat mina naglar röda för jag har kommit fram till att jag säljer mer då. Speciellt försäkringar, och det är aldrig fel. Dock är det nog bara en fix ide, men jag kan ju inte säga det högt för då kanske magin försvinner.

Filmkvällen igår var trevlig, vi fick oss en del skratt som alltid. Filmen var dock halv kass och Jennie kunde inte sluta tjata om att filmen innehöll för lite girlpower och hårsvängningar.

Nej nu måste jag verkligen gå.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0