stranden.

Intervjun gick bra igår, väldigt bra faktiskt. Så pass bra att jag kommer bli jättebesviken om jag inte får jobbet. Därför är jag ganska nervös. De lovade att jag skulle få veta senast på fredag denna veckan. Så då får vi se hur det går.

Efter intervjun var jag hos tandläkaren, allt så fint ut så det var bra. Dock måste jag börja betala för min tandvård nu efter årsskiftet. Funderar starkt på att teckna den försäkring de erbjuder.

Mamma jobbade kväll igår så jag ringde till min bror och frågade om jag kunde äta där och som vanligt var jag välkommen. Så tack så mycket för middagen igår!

Idag ska jag och Jennie ner om på stranden innan hon börjar jobba, hon är nog här om cirka en timme. Jag är dock inte jätteglad över att jag ska trycka ner mig i en bikini, men det får bli ett senare problem.

Ha en trevlig dag, vi hörs sen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0