Vad ska jag göra?

Jag är ledig nu i tre dagar och har en del att fixa. Så jag har lagt upp en lista över allt som ska göras och förhoppningsvis så hinner jag allt denna vecka.

- Städa rummet
- Rensa garderoben
- Återfå utlånade kläder
- Fixa med bilskolan
- Söka jobb
- Hämta en dvd-kontroll på El Giganten

Det är inte så mycket egentligen men sen ska jag hinna allt annat som ligga på stranden om det blir fint väder, umgås med Daniel. Träffa mina vänner, busa med Jimmy och Linnea. Och sen vill jag också komma igång och träna igen.

Jag vill också åka upp och hälsa på det lilla knytet i Blekinge, men mamma och jag är inte lediga samtidigt denna vecka så det få bli en annan vecka. Hoppas bara vi hinner innan vi åker till Mallorca.




Jimmy med en Hello Kitty - badring.
(det är inte hans, haha)











Kommentarer
Postat av: JULIE

tack emma :) Det gick super! Kommer i Y.A i morgon :)

2009-08-04 @ 10:55:22
URL: http://juliesvarem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0