dagen.

Idag har det inte hänt allt för mycket i mitt liv. Jag och Daniel vaknade sent, vi har båda åkt på infektioner vilket gör oss ganska trötta om dagarna. Vi åt en god frukost på deras altan i trädgården och konstaterade snabbt att det inte var något vidare väder, så att cykla ner till stranden var inte ett alternativ.

Daniel bestämde därför att jag skulleklippa hans hår. Så trimmern åkte fram och håret blev kort. Samtidigt som vi klippte honom började regnet ösa ner. Det var inte alls bra då jag hade planerat att vi skulle cykla ner till Åhléns och handla present till min brorsdotter Elin (jag och mamma ska nämligen köra och hälsa på henne imorgon).

När det då regnade blev det istället att vi satte oss ute på altanen (med tak) igen och spelade kort med Daniels föräldrar och inväntade att Daniels syster skulle komma hem med bilen så vi kunde köra till Åhléns istället. Jag förlorade stort i kort som vanligt (lika kul vaje gång, haha).

Presenten blev i alla fall handlad en röd och vit klänning med vita tajts, super gulligt!

Dagen imorgon kommer jag tillbringa i Nättraby hos minstingen, därför kommer jag antagligen inte skiva då.

Vi hörs när vi hörs!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0