En tidig dag.

Visst, jag sa att det skulle bli en tidig morgon idag men jag menade faktiskt inte så här tidigt! Jag vaknade vid halv fem och kunde verkligen inte somna om. Eftersom mina föräldrar anser att jag går ut med min hund rent för sällan valde jag att ta ut honom på en runda. Där var inte en människa ute vid den här tiden, fullt förståligt då det praktiskt taget är mitt i natten (i alla fall enligt mig).
Hunden och jag är nu rastade och min dag har startat! Vad är det man säger? Morgonstund har guld i mun!







        Kan man annat än att bara älska denna bild?










Kommentarer
Postat av: JULIE

HAHA, så klockren ;)

2009-07-16 @ 01:20:11
URL: http://juliesvarem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0