Kalas, klackar, grillat och beck.

Dålig uppdatering från mig i helgen. Men jag har varit väldigt upptagen, men haft riktigt kul.

I lördags jobbade jag fram till halv fyra så begav jag mig till Linneas kalas för att fira hennes födelsedag. När jag anlände åkte alla hem (kalaset hade redan varat i några timmar). Jag stannade kvar en stund, fika det på tårta och spelade lite tv -spel.
Jag cyklade sedan hem för att städa mitt rum, som nu ändå behöver städas igen. Sen var det tid att slänga sig i duschen och göra sig i ordning för att ta sig ut och slå klackarna i taket på Öja krog tillsammans med vännerna. Kvällen spenderades till största del med Jennie, vi hade fruktansvärt kul som vanligt.
Kvällen slutade med att jag och Daniel tog bussen in till stan och sedan taxi hem till honom där jag somnade direkt jag lade huvudet på kudden.

Det blev en tidig söndag då jag började jobba redan halv tolv. Men dagen på jobbet gick snabbt och jag var snart hemma igen. Jag vilade en stund när jag kom hem och sedan begav jag mig till Daniel där hans föräldrar bjöd på grillat. Det blev en runda kort spel och mycket skratt. Jag och Daniels mamma förlorade stort men jag skyller på att jag aldrig spelat kortspelet innan.
Daniel och jag avslutade kvällen med att kolla på filmen Bedtime stories. Det var en söt familjefilm tyckte jag, så för mig var det en lyckad filmkväll.

Igår (måndags) jobbade jag hela dagen sen köpte jag med mig kinamat hem som jag och mamma åt medans vi kollade på beck.

Nu ska jag bara ta de lugnt fram tills jag ska börja jobba. Är hemma ganska sent ikväll så jag kanske inte hinner eller orkar blogga men vi hörs när vi hörs!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0