Kritkonstverk.

Nyduschad och redo att ta dagen med storm. Idag är det molnigt och grått ute därför kan jag inte ligga på stranden som jag planerade igår. Utan istället ska jag möta upp Elena, Jimmy och Linnea, min svägerska och min brorsbarn. Vi ska handla färg för att de ska kunna måla över Jimmys "fina" kritkonstverk på väggarna.

Ikväll vet jag inte vad som händer, några från jobbet skulle grilla sen ge sig ut till baren. Men jag vet inte riktigt om jag känner för det idag. Kommer antagligen därför åka hem till Daniel och mysa istället.

Töserna och jag hade bestämt att vi skulle åka till Liseberg imorgon, men jag vet inte vad som hänt med de planerna nu. Blir det Götet imorgon eller inte flickor?

Ha en bra dag tills vi hörs igen!










Kommentarer
Postat av: JULIE

Emma, hur länge har du bloggat? :D:D

hihi



Kommer sakna dig med, du får komma upp och hälsa på?! :D

2009-07-15 @ 11:52:17
URL: http://juliesvarem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0