thaimat och målarfärg.

Elena och barnen kom hit och hämtade mig, vi väntade ut regnet och gick vidare till Colorama och Jem och fix. Elena skulle som jag tidigare nämnt handla färg till deras rum.

När färgen var inhandlad tog vi oss ner mot stan och åt buffé på thairestaurangen. Jimmy åt hur mycket som helst medans Linnea låg och sov i vagnen.

Sedan skildes vi åt och jag vandrade hem igen. Jag sitter nu och tittar på något meningslöst program på Tv och väntar på att Daniel ska sluta träna så jag kan åka hem till honom.

Vi hörs!














Kommentarer
Postat av: annalinnea. underbarochvacker

Hjärtat, Hej!



Vad kul att du har börjat blogga! :)

2009-07-15 @ 23:51:25
URL: http://underbarochvacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0