tusan också.

Jag hade en konstig känsla i magen hela dagen igår, en dålig känsla. Självklart hände det något igår som förklarar min dåliga känsla i magen. Klockan tio i elva i går kväll fick jag ett sms av Daniel:

Gutt, slog ut bitar av två tänder nu :( mitt leende är förstört

Jag trodde först att det var ett skämt då jag hela dagen hade tjatat om hur rädd han skulle vara om sig. Men givetvis var det sant och idag ska vi besöka farbror tandläkaren.

Det som hände var att Daniel och resten av hans handbollslag skulle plocka ner en scen efter något uppträdande i småbåtshamnen i går kväll. Daniel skulle lossa ett rör från en ställning och fick det över tänderna. Det värsta är att han alltid har så otur och att sådant här bara händer honom.

Jag hoppas i alla fall med hela mitt hjärta att tandläkarna gör ett bra jobb när de ska fixa hans tänder. Om inte så kommer hela universum gå miste om världens vackraste leende.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0